måste vara medlem ? löjligt !

S

SiiinoN

diggar inte dethäär att man måste prenumerera på snowmobile för att få vara medlem på skoterleden å kunna se allt å alla inlägg . .var mycket bättre förut då alla skoter intresserade som inte var medlem kunde läsa alla artiklar och allt som förut . . någon meed samma åsikt ?

E

Ej medlem/Inloggad

Jag håller med dig. dock har jag allt det där så jag kan kolla o så, men iaf. dåligt.

daniels

Välkänd medlem
7 jan 2005
318
0
16
mjo håller med .. skulle gärna vilja läsa verkstadstipsen och vill inte betala endast för det :(

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
38
Umeå
Visserligen kostar det 149 kr/året om du vill läsa artiklar, kolla videoteket osv. Men det mesta är faktiskt helt gratis. Det kostar inte en spänn att registrera dig som medlem här på forumet, jag tror du har blandat ihop lite vad som kostar och vad som inte kostar.

daniels

Välkänd medlem
7 jan 2005
318
0
16
iof 149:- på ett år är ju faktiskt inget med tanke på att det ligger jobb bakom.

konan

Välkänd medlem
16 sept 2004
1.294
0
16
I Boden där solen alltid ler
Do It!

PolePosition skrev:
Visserligen kostar det 149 kr/året om du vill läsa artiklar, kolla videoteket osv. Men det mesta är faktiskt helt gratis. Det kostar inte en spänn att registrera dig som medlem här på forumet, jag tror du har blandat ihop lite vad som kostar och vad som inte kostar.
tack för att ni på leden/snowmobile lägger ner så mycket tid å engagemang ,ni gör ett bra jobb
synd att en del inte uppskattar det.