[Uppdaterat: Senast editerat den 17-Nov-02 kl 11:00 PM (CET)]Hei!
Har en slik og liker den! Hadde i fjor en Formula 500 -98, og det er ikke all verdens forskjell hvis man ikke tenker på motorkraften da! Helt ok å rase i løypa med
Hvis du også er opptatt av toppfart er dette kongen! TCat holder ikke følge etter hva tikka.se har målt. Har selv ikke kjørt TCat. Lyden er RÅ og HØY (bruker ørepropper og crosshjelm). Lite vibrasjoner og et ENORMT! heftig effektregister, lager lange små "snøåser" LENGE før full gass. Det som kan være vanskelig å få til hvis man skal akse maksimalt, er å ikke spinne...
Jeg kunne tenkt meg å fått på tunnellskiene som er på 2003 modellen, (USA). Når det gjelder bensinforbrukning, er det ikke unormalt at den bruker mindre enn grymtwinene..bedre fyllningsgrad. 98 modellen var endel plaget med tendplatten/stator, dette og en litt følsom veiv, skal være fikset på 99 og opp. Veldig viktig å ha 0,45 i elektrodeavstand og lære seg å bruke choken, ellers går pluggene tvert! Ellers får man jo fine Yellow Fever saker: bøyle foran, bunnplate, hoowgitter, sleids, sal, skvettlapp, tanktrekk og starthåndtak. Min har det+RER. En kjempeskuter i mine øyne. Artig å ha noe som kan bli en samlerskuter med tanke på at tripplene ikke selges lenger. Hvis du kan takle en rå motor og et noe høyt bensinforbruk-prøv denne!
Mye "skryt", men føler det er korrekt!