Kanonbra!! 2005 & 2006 har jag letat efter! Ser att det redan har kommit in massor med material, grymt kul!Nu finns servicemanualer för 2008 Arctic Cat tvåtakt och Arctic Cat 2006.
Jag tycker det låter som ett relevant material, så om du har dom borde det gå bra att lägga upp. Har svårt att tro att dom är olagliga att dela med sig av på något sätt då det bara är en programvara till en specifik sak.Hur ser det ut med de olika tillverkarnas programvaror för att köra diagnostik på skotrarna? Kanske skyddade och "olagliga" att tanka upp?
Haha religion!? Men nu tar det vind i seglen och bär av mot blåkullaKan vara olagligt men å andra sidan är det absolut hädiskt att låta bli!
http://www.idg.se/2.1085/1.425014/fildelning-nu-erkant-som-en-religion-i-sverige
:amuse:
Jodå, fungerar klockrent för mig! Dock ser jag i loggen att någon har överdrivit sina anslutningar och fått "spamfiltret" att hoppa igång. Detta innebär att personen i fråga inte kommer in på servern på 60 minuter.Verkar inte gå att logga in på sidan..