Det går bara att ladda ner 3 filer, sedan kvider den om att jag fastnat i filtret för leeching å blir bannad. Arctic cat cd'n har ju lite fler än 3 filer så den går inte att få hem...
Ursäkta dröjsmålet, ska fungera bättre nu.
Var tvungen att sätta en begränsning då det under en tid var några som försökte ladda ner _alla_ manualerna vilket resulterade i total propp på mitt stackars ADSL, detta medförde att hastigheten för andra vart betydligt nedsatt och själv kunde man knappt surfa när fler anslöt till servern.
Nu har jag uppgraderat med betydligt snabbare lina till FTP'n och vill samtidigt inrätta en regel att man får
inte ladda hem alla manualerna, eftersom det inte var tanken med denna server att alla ska ladda hem alla manualer utan att du enkelt ska kunna komma åt dom manualer du behöver när du behöver dom.
Dvs.
Det är
inte tillåtet att ladda ner manualer för skotrar du inte äger, självklart med undantag som t.ex att ladda hem till en kompis eller om du behöver fakta som mätvärden eller liknande till en annan maskin osv. Bara du inte sitter och laddar hem en massa i onödan, ta det istället eftersom det behövs.
Vore tacksam om en mod kunde peta in ovanstående högst upp