E
Ej medlem/Inloggad
dimension på orginalmatta till en yamaha excel-540?? nån som vet?? eller nån som moddat till hk-matta, som vet hur höga kammar som ryms...gamla bet dåligt
Hmm, om man ändå tar sig upp överallt med 25mm kammar varför ska det då vara hk-mattornas fel att det är mycket buskörning i fjällen?Ej medlem/Inloggad skrev:Jag tycker personligen att HK matter är fullkomligt överdrivet! där du inte kommer upp med 25 mm kamamr så är det rakt upp i himlen.. och dom förstör spåren specielt när det är + grader! hade vi inte haft hk-matter så hade d vart mindre buskörning på fjället som tex riksgränsen och såna ställer för runt där fins det inte en top som inte är provad att komma upp för!! nej d räcker med 25mm kamar!!!!
Vad jag vet så är det ingen äldre skoter som har smalare matta än 38cm så nog tror jag att det var något skumt med den skotern om det tog i sidorna.Sundin82 skrev:38x307 (tror jag) en kompis som satt på en 25a och den fungerade ganska bra det tog i på sidorna så det kan ska va en smalare men det var inte mycke så det kanske va fel på hans boggie.