Mesh tyg

``mountain max´´

Välkänd medlem
24 jan 2007
1.292
1
16
Jokkmokk
Alltså nu har jag en liten fråga här..

Vart inni hela h-vete får man tag i mesh tyg!? förutom av "metso" här på forumet. 4V leverans. Måste ju finnas nånstans att få tag på skiten? Vad är "mesh" för tyg igentligen,polyester eller vad? Finns ju typ flera 100 olika mesh tyger om jag säger så.

Nån som har köpt meshtyg får gärna skriva var :D hellst i sverige!

/Stefan
 

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
16
Bjästa/ Örnsköldsvik
De här med meshtyg är något jag suttit och funderat på.
Funkar de inte lika bra med vanligt myggnät? Typ sånt som är i tält och så.
Finns ju att köpa nästan vars som helst, billigt.
 

Wilber

Välkänd medlem
13 sept 2005
287
0
16
Örnsköldsvik
Har scannat nätet å hittar bara tunt meshtyg till underkläder.. ligger runt 100kr kvadraten, kan ju inte va samma eller?
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
alla tyger ni hittat är ju MESH... frågan är ju vilken typ av mesh man är ute efter. Tror inte nån i sverige använder samma mesh som en annan.
 

Wilber

Välkänd medlem
13 sept 2005
287
0
16
Örnsköldsvik
alla tyger ni hittat är ju MESH... frågan är ju vilken typ av mesh man är ute efter. Tror inte nån i sverige använder samma mesh som en annan.
ja, det ju det som är frågan. Vad är det för mesh man ska ha? vad rekomenderas det för typ av mesh till ventkit. hur tjock ska den va, hur många gr per kvadrat ska det vara?
 

twister

Välkänd medlem
15 okt 2006
2.506
5
38
Östersund
borde inte finmaskigt alu-nät funka ? typ plasticpadding's armeringsnät för armering vid lagning av rosthål mm ?
 

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
972
0
16
31
Arjeplog
Ska finnas i lager på shelby.fi nu, lade en order förra veckan, paketet har statusen "Shipped" men har inte hört något mer ännu =)