J
-Jacob-
HA HA. :beer:!klockren!:beer:de kanske tycker de hoppar längre och gör svårare tricks med de då?!:rock:
HA HA. :beer:!klockren!:beer:de kanske tycker de hoppar längre och gör svårare tricks med de då?!:rock:
haha de där med hatisk mot slutburk bottnar nog bara i (pratar nog för dom flesta här ) att det är ju ingen bra reklam för skotern att väcka tant agda 89 när hon sover med ett bröl som kan liknas med kall start på to fuel dragster
Ja det är det men det påverkar ju alla som kör skoter i förlängningen. Kör själv MC och på senaste träffen sas det att: Tänk på att ni alla är ambassadörer för MC sporten, samma sak gäller ju skoter.tycker det är upp till var och en vad man vill montera på sin skoter!!
måste ju vara en SLUTBURK som skriker och för oväsen. det verkar inte som de som sitter på skotrarna med ovan nämnda förstår vad vi andra medresenärer/åkare menar,
jag menar, det är en VISS skillnad på ett överdrivet bröl helt utan effektökning, snarare tvärtom, än ett tystare och vassare ljud som faktiskt låter fint och ger effekt, t ex ett komplett märkessystem av typ känt märke. låter vasst och inte så mkt. då menar jag inte VÄRSTINGSYSTEM MED STINGERS EL LIKNANDE.
Vill totalt DISSA allt som har med högljudda slutburkar att göra, de förstör bara för skoteråkare i form att man stör oss som åker med, och folk som bor i närheten (eller flera km ifrån) när dessa ska BRÖÖÖLA runt.
Jag ser gärna att även ni bed dessa okristet onödiga prylarna svarar på detta.
hahahah hitta ett kompett system med pipa och burk du som låter mindere än vad det gör med bara en slutburk! good luck!!!
då haru aldrig hört en skoter med pipa/pipor förut. tkr du att det låter höggt med slutburk, då klarar du inte av att höra när man kör med pipa/pipor
Vet att jag är lite sent ute att skriva något men. På min skoter har jag då både SLP pipa och SLP slutburk och inte f*n låter det högre än t.ex. en speedtech slutburk. Mitt system ger mer effekt än vad det lever om, men kan samtidigt hålla med att köra med en levaom slutburk är det dummaste man gör, retar bara upp folk osv...