Vad har bil med skoter att göra ?Min bil har gått 8000 mil... Hur gammal är den då?
Seriöst..... Glömde du att tänka innan du skrev inlägget???
Självklart så har jag min bil på tomgång 5-10 minuter innan jag åker..... Vem fan vill skrapa rutor.... Men detta var så klart inte det jag syftade på, alla normalt funtade människor borde ju fatta att man inte kan räkna om tid till avstånd....Vad har bil med skoter att göra ?
Eller brukar du ställa din bil på tomgång 5-10 min innan du åker iväg ?
Stanna efter E4an för att surra med kompisarna medan du har den på tomgång ? Osv osv...
Skulle också tippa i snitt runt 40 km/h
Hmm... min förra skoter hade 580 mil på mätaren, och endast 43 timmar... kan det stämma då? Vad blir det i snitt?
oj herregud det lät mkt de där när slutade timräknaren fungera ?
Ah... DET stämmer nog lite bättre ja!När det kommer till 99h så börjar den om från 0 igen, mest troligt har du kört 143h totalt. Detta betyder att du har en medelhastighet på ganska exakt 40 km/h!
Självklart så har jag min bil på tomgång 5-10 minuter innan jag åker..... Vem fan vill skrapa rutor.... Men detta var så klart inte det jag syftade på, alla normalt funtade människor borde ju fatta att man inte kan räkna om tid till avstånd....
En gubbe på 90 år som använder sin skoter till att åka ut på sjön för att pimpla håller självklart en annan medelhastighet än Ledsmiskar-Lasse..... Om man kört 50 mil på 10 eller 20 timmar är ju en d***** skillnad.....
Vad hände med fysiken i grundskolan?
Lite ? :hmmmm:Inga konstigheter om du känner att du hållit ett snitt på dryga 134 km/h....Men på krokig led i skogen kan det kanske verka lite i överkant....