Miniprojekt ZR 600

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
Sådär nu så har detta hittat hem:



Jag är lite fundersam över när boggien ska tillbaka. Den var nerflyttad till det nedersta hålet som man ser på bilden nedanför. Hur tycker ni att jag ska ha den, vad blir bäst?

 

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
Var väl något sådant jag gissade, men om jag vill ha skidlyft då? Det borde ju bli mer skidtryck på nedersta hålet eller tänker jag helt fel?
 

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
Äntligen är jag klar. Hämtade boggien igår, och dämparna idag. Blev att skruva ihop han ikväll, kan inte finnas ett bättre lördagsnöje! :D Har faktiskt hunnit med att provköra också, allt fungerade som det skulle, och vilken skillnad alltså... Valde det övre hålet. Det blir en längre sväng imorrn, då lägger jag upp lite mer bilder.



 
Last edited:

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
Det blev en redig tur idag. Mattan är jag supernöjd med och dämperiet har inte slagit igenom en enda gång, även fast jag har klantat mig och matat in i några lite för stora hål ett par gånger. Här har vi bilder:







Turen slutade med att brorsan fick stå med huven öppen, kolla hans projekttråd så får ni veta varför! 700enduro heter han på forumet =)
 

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
Lägger upp lite bilder från helgens körning här. Tjejen var äntligen med och kunde fota :)







 

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
Slängde ihop en liten film också =)

[video=youtube;LbBB6wLIOzg]http://www.youtube.com/watch?v=LbBB6wLIOzg[/video]
 
Last edited: