B
Biosteel
jag förstår att du heter clownie:laugh:Akta dig att köra på SKÄR-torsdag bara.. överhettning brukar vara vanligt på arcticar före -04 iaf vad jag har hört av dom som har ägt arctics.
jag förstår att du heter clownie:laugh:Akta dig att köra på SKÄR-torsdag bara.. överhettning brukar vara vanligt på arcticar före -04 iaf vad jag har hört av dom som har ägt arctics.
funderar lite på m5 också.. vilken skoter kan vara roligast Mc 600 eller m5 ? m5an har ju skönar körställning och längre matta men då har den ju mindre hästar. Hur är effekt skillnaden, skilljer det mycket i kraften i maskinen när man kör dom ?
Sprolla om arctics skär ofta, man har då haft dubbelt så kul med skotern innan den skär än vad man skulle ha med nått annan skoter.:argh:Akta dig att köra på SKÄR-torsdag bara.. överhettning brukar vara vanligt på arcticar före -04 iaf vad jag har hört av dom som har ägt arctics.
Jag har kört min med näst intill ingen kylning bra långt å den var inte ens i närheten av att gå varm.Akta dig att köra på SKÄR-torsdag bara.. överhettning brukar vara vanligt på arcticar före -04 iaf vad jag har hört av dom som har ägt arctics.
Jag skulle faktiskt gå på en MC600. Visst M5an har bättre/mordärnare chassi. Men du kommer sakna kraften från 600an. 600an har strax över 110hk och 500an har 80hk. Det är en skillnad på 30hk, å de märks kan ja lova dig.funderar lite på m5 också.. vilken skoter kan vara roligast Mc 600 eller m5 ? m5an har ju skönar körställning och längre matta men då har den ju mindre hästar. Hur är effekt skillnaden, skilljer det mycket i kraften i maskinen när man kör dom ?