Rädd att fastna? Kanske då man är själv, ja.. Men inte då man är ett gängÄr fortfarande över 50cm i luleå.
Inte så deprimerande med blötsnö, när det går att dra res mycket lättare
Går inte att burka, men fan vad skönt när man aldrig behöver vara rädd att fastna
Är fortfarande över 50cm i luleå.
Inte så deprimerande med blötsnö, när det går att dra res mycket lättare
Går inte att burka, men fan vad skönt när man aldrig behöver vara rädd att fastna
Är man i ett gäng är det självklart inga problem.Rädd att fastna? Kanske då man är själv, ja.. Men inte då man är ett gäng
Jag hade en sån där typisk "bara"-sväng, 300m från huset så fastnade jag i en liten ***** backe som en traktor hade skottat upp... körde i ett av traktorspåren så skotern höll på å vicka å då hade jag inte nog med fart att ta mig över, åsså var det ju självklart mjukt där jag stod så jag fastnadeÄr man i ett gäng är det självklart inga problem.
Men har varit ute själv de senaste gångerna, att sätta sig då är faktiskt ingen höjdare
Katterjåkk ska tydligen ha 148 cm
Tänk drivorna där !
Går att burka på blankis också, men det är inte lika lätt.går ju visst att burka? men kolla piteå. där äre 30-50 å sundsvall har 50-75. hur kul äre att 50 mil söderut har mer snö än oss. tro fan ja ska flytt åt skåne eller danmark