Rädd att fastna? Kanske då man är själv, ja.. Men inte då man är ett gängÄr fortfarande över 50cm i luleå.
Inte så deprimerande med blötsnö, när det går att dra res mycket lättare
Går inte att burka, men fan vad skönt när man aldrig behöver vara rädd att fastna![]()
Är fortfarande över 50cm i luleå.
Inte så deprimerande med blötsnö, när det går att dra res mycket lättare
Går inte att burka, men fan vad skönt när man aldrig behöver vara rädd att fastna![]()
Är man i ett gäng är det självklart inga problem.Rädd att fastna? Kanske då man är själv, ja.. Men inte då man är ett gäng![]()
Jag hade en sån där typisk "bara"-sväng, 300m från huset så fastnade jag i en liten ***** backe som en traktor hade skottat upp... körde i ett av traktorspåren så skotern höll på å vicka å då hade jag inte nog med fart att ta mig över, åsså var det ju självklart mjukt där jag stod så jag fastnadeÄr man i ett gäng är det självklart inga problem.
Men har varit ute själv de senaste gångerna, att sätta sig då är faktiskt ingen höjdare![]()
Katterjåkk ska tydligen ha 148 cm
Tänk drivorna där !![]()
Går att burka på blankis också, men det är inte lika lätt.går ju visst att burka?men kolla piteå. där äre 30-50 å sundsvall har 50-75. hur kul äre att 50 mil söderut har mer snö än oss. tro fan ja ska flytt åt skåne eller danmark