Nån som provat

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
En sak jag tänkte på är att batterier i kyla håller ju som sagt dåligt. Det behöver inte ens vara så kallt om man räknar med vindkylningen eller kanske batteriet är bra isolerat?

dema

Välkänd medlem
6 aug 2005
708
0
16
49
Uppsala
Jag åkte med ett par Smith snow turbo option OTG hela förra vintern,ingen imma och bytte inte batterier. Fläkten låter lite illa ibland,den gula linsen som var med glasögonen funkar inte bra när det är mörkt( allt blir grönt i xenon ljus) bortsett det är det bästa glasögonen jag ägt.

Casy

Välkänd medlem
5 dec 2007
628
0
16
Mörsil/Krokom
Killen som driver skoterdelen är min systers sambo. Han sa att fläktbrillorna var väldigt populära, han sålde många. Fläkten lät ganska högt tyckte jag, men man trycker väl bara igång dom när man vilar? Så batterierna lär nog hålla ett tag..

LindeMan

Välkänd medlem
4 aug 2007
804
0
16
Då blir de nog ett par sånna, Dema köpte du till nått annat glas eller liknande

dema

Välkänd medlem
6 aug 2005
708
0
16
49
Uppsala
Jag har SENSOR MIRROR ROSE - Sensor dual airflow(part#2602-0122 i parts unlimited katalogen) funkar väldigt bra.Skulle villja ha tag på en cromatiserad lins, har haft en massa mail kontakt med Smith optics men dom säger att det inte finns någon marknad för det.

D

Deleted member 9532

Jag brukar peta in brillorna under huven, på luftburken, efter det har jag inga problem. Snabben brukar vara att hänga dem på handtaget framför lufthålen.:rolleyes: