Jag å svågern beställde iafa från www.skinzprotectivegear.com/ idag, priset va typ samma på båda sidorna så de kvittar.
Körde med dom förra året efter att jag rullat i pudret och sabbat original handskydden på min renegade. Funkade riktigt bra. Handlade på ebay från den här snubben:Angående handskydd så köpte jag mjuka från Skinz som man fäster med kardborre. Tänker köra med de dec-feb eller tills det inte är mer än -10.
Spelar ingen roll hur mycket man rullar med dessa. Kommer aldrig att gå sönder.
Kör med två kuggarns neddrevning, fungerar bra plus att du behöver inte byta kjedja då.Om det är någon som köpt 800 x-rs och satt på 44 matta hur har ni drevat den ?
Det är pro race modellen. Tyckte själv dom såg ut som två gigantiska Madonnastrutar när jag först tog fram dom.Såg ju bra ut, dom såg jävligt stora ut bara är de race eller trail modellen?
Väntar på mina forfarande från staterna...
Nöjd med maskinen i övrigt? Har monterat vita SLP PP på min nu då jag tyckte nya DS-skidorna inte var nån succé varken på led eller i lössnön...Beställde och har monterat ett svart tunnelskydd bak på tunnel, blev faktiskt snyggare än utan tycker jag (Dock så var den i dyraste laget (1000 kr, brp org.). Köpte detta då jag även har monterat lasthållare/öglor bak på tunnel.
Har inga bilder nu tyvärr, men det kommer...