Nytro lr apex -se. Vem är kungen på leden ?

miketheman

Välkänd medlem
22 aug 2006
422
0
16
obbola
hahahahha verkar vara fler än jag som ser att han bara skriver och skriver.. men inte kommer det nån skoter som han HAR och frågar om.. jag insåg fort att du ljög när du sa att du hade beställt nytro med turbo när du senast några veckor innan inte hade råd med en slutburk till din nytro? eller hade du ens nån nytro.

Speedo

Välkänd medlem
9 mar 2011
114
1
6
Täfteå
Skall jag vara ärlig så är jag faktiskt förvånad över hur många som har råd med dessa dyra maskiner. Vet inte vad en ny Nytro Turbo kostar, men det skulle nog ta en evighet för mig att spara ihop till iaf ;)...

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
...En Jävla massa länkar...

Alltså seriöst. Du måste verkligen lugna dig lite.
Det här är bara ett axplock från trådar som du startat där du äger, vill köpa, har köpt eller avbokat eller på något sätt funderar på att köpa en ny maskin.

Seriöst, jag tror inte att du tjänar något på det här.

Det finns hundratals trådar som du har startat med precis samma upplägg och du borde som sagt ta det lite piano, du tjänar själv inget på detta.
Hahaha, de där är faan humor.. seriös eller grav beslutsångest.. :)

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Skall jag vara ärlig så är jag faktiskt förvånad över hur många som har råd med dessa dyra maskiner. Vet inte vad en ny Nytro Turbo kostar, men det skulle nog ta en evighet för mig att spara ihop till iaf ;)...
www.blocket.se

;)
Skulle tro att väldigt många ägare av TNytro precis som mig inte har råd att ha dom, om en ekonom skulle se på siffrorna...
Det handlar väldigt mycket -med betoning på "väldigt"- om prioriteringar.
Om man har billigt boende och prioriterar bort dyr bil, krogen och har ett magert klädkonto-så går det att äga en på en helt normal lön tom som kommunalarbetare.
Däremot blir det tuffare om man har familj, hus och nyare bil-men det är inte på ngt sätt orealistiskt att äga en TNytro idag, värre var det för tre år sedan då det inte fanns ngn begagnatmarknad att tala om...

Mhjax

Välkänd medlem
27 mar 2005
630
0
16
Har han så svårt att bestämma sig tycker jag att han ska starta en köpråds-tråd. Där han stöta och blöta alla frågor och funderingar :D

twister

Välkänd medlem
15 okt 2006
2.506
5
38
Östersund
Tjena !

Dessa skotrar har jag haft under de senaste åren: nytro rtx se -09 ,skidoo tnt 600-09'pro- rmk 163 och rush 600-10. Rushen har jag kvar idag.

Jag skulle väldigt gärna vilja ha en nytro med turbo men pga att jag inte kan något om hur man skruvar med dessa och att det lan bli dyrt om nått går på tok,så har det inte blivit någon ännu.

Och ja jag har svårt att bestämma mig ibland:) det är ju trots allt 130-200k man ska ut med och då vill man va helt 100% på att man valt rätt maskin.
Sen är
andledningen till att jag beställt och avbeställt ett antal maskiner det att jag kännt mig stressad till att beställa en skoter pga att det finns så få kvar och om man inte beställer en så kan man få vänta tills bästa vinter innnan det kommer in fler'