Hoj!
Tänkte posta lite bilder på när jag ändrade utseendet på min assault till så som jag tycker dom borde sett ut. Bilderna är knäppta med mobilkamera så en del blev dåliga, men men.. Man ser ju vad som är gjort iaf.
Det som blivit gjort hittils :
- Bytt A-armar/framvagn till 38" (Peter Vilhelmsson)
- Folierat tunneln med 3M Di-noc kolfibervinyl
- Pulverlackat båge, fotstegsrör, förstärkare, spindlar etc.
Som den såg ut innan
Framvagn innan förändringar
Bytt framvagn, pulverlackat spindlar och styrstag.
Tunnel innan foliering
Efter foliering
Och nja, det var väl inte det enklaste (och roligaste) jag gjort, mycket pill och tålamod.
Sista steget blev att montera resterande pulverlackade detaljer, saknar lite småsaker som stänklapp etc, mer bilder kommer
Blev helt klart nöjd med resultatet, relativt billig och enkel "uppgradering" av utseendet, kommer troligen lacka boggieskenorna nån gång framöver, nu saknas bara snön... och en turbo såklart.
Tänkte posta lite bilder på när jag ändrade utseendet på min assault till så som jag tycker dom borde sett ut. Bilderna är knäppta med mobilkamera så en del blev dåliga, men men.. Man ser ju vad som är gjort iaf.
Det som blivit gjort hittils :
- Bytt A-armar/framvagn till 38" (Peter Vilhelmsson)
- Folierat tunneln med 3M Di-noc kolfibervinyl
- Pulverlackat båge, fotstegsrör, förstärkare, spindlar etc.

Som den såg ut innan

Framvagn innan förändringar

Bytt framvagn, pulverlackat spindlar och styrstag.

Tunnel innan foliering

Efter foliering
Sista steget blev att montera resterande pulverlackade detaljer, saknar lite småsaker som stänklapp etc, mer bilder kommer

Blev helt klart nöjd med resultatet, relativt billig och enkel "uppgradering" av utseendet, kommer troligen lacka boggieskenorna nån gång framöver, nu saknas bara snön... och en turbo såklart.