Måste nog hålla med om att det är ett skitföretag, en kompis har beställt en massa grejer som inte har dykt upp än och det är 2månader sen han skickade beställningen och när han har mejlat så säger dom hela tiden att det är på G, sist han ringde så fick han till svar att hela arbetsstyrkan var i fjällen så man kan ju undra hur pass serviceinriktad bengan är,så ett tips sök en ny handlare om ni inte kan vänta 2år på grejerna.Har försökt få tag i bengans motor utan framgång. Bara upptaget hela tiden. Måste man ringa på 0900 numret som kostar 20kr/min eller? Skit företag.
Då jag har beställt har dom varit snabba och bra, han kanske hade otur?Måste nog hålla med om att det är ett skitföretag, en kompis har beställt en massa grejer som inte har dykt upp än och det är 2månader sen han skickade beställningen och när han har mejlat så säger dom hela tiden att det är på G, sist han ringde så fick han till svar att hela arbetsstyrkan var i fjällen så man kan ju undra hur pass serviceinriktad bengan är,så ett tips sök en ny handlare om ni inte kan vänta 2år på grejerna.
JA !Jag håller på att byta packningar på min Rotax 503'a.
Ska man ha packningar på både insidan fläktkåpan och utsidan mot grenröret ?