Och det blev ju så DJÄVULSKT med is där..Varför täcktes tunnelhålet igen? Har en 07 som inte har en plåt där, går det att få som en uppdat?
Om du kör lugnt och försiktigt, behöver du verkligen en turbo då? Phazer turbosarna är inte direkt kända för att ha jordens bästa hållbarhet och dessutom är det precis som Chris säger rätt många bra uppdateringar på -08 och framåt istället för -07...Funderar själv på att köpa en Phazer, en 07a med turbo. Något man ska se upp med? Jag kör lugnt mestadels och är rätt så försiktig med det jag äger.
Haha, ja men såklart kör jag fort osv.. Men inte så att jag slänger omkull den och våldtar den hela tiden. Jo, det är väl det som gör mig fundersam.. Dock skiljer det för mycket i pris från en Phazer till en Nytro.. Kanske får spara pengar ett tag till då.Om du kör lugnt och försiktigt, behöver du verkligen en turbo då? Phazer turbosarna är inte direkt kända för att ha jordens bästa hållbarhet och dessutom är det precis som Chris säger rätt många bra uppdateringar på -08 och framåt istället för -07...