Som sagt världsbilden ändras ju. När Phazern kom runt -84 så trodde man ju inte sina ögon Men sedan var det ju drömmen under 10 års tid. Samma med Reven -03. Då tänkte man ju att Bombardier hade haft kräftskiva under designarbetet...Tur att smaken är som baken, delad. Man tänker nästan när man ser på den i verkligheten: Varför har inte skorarna alltid sett ut så här!
Jag tycker också att det dära med effekten är lite konstigt!! Gick det inte att få ut mer ur en 500cc 4-tackt??Som sagt världsbilden ändras ju. När Phazern kom runt -84 så trodde man ju inte sina ögon Men sedan var det ju drömmen under 10 års tid. Samma med Reven -03. Då tänkte man ju att Bombardier hade haft kräftskiva under designarbetet...
Hoppas som sagt att alla som köpt maskinen blir belåtna med sitt köp. Jag är dock fortsatt lite undrande till den rejält låga effekten.
Själklart går det att få ut mer men den ska ju hålla också... Motorn är ju baserad på yamaha 250f cross som år 06 skar hela tiden,en kompis tävlade med sånna och han fick många ras med dom. hoppas att det problemet är åtgärdat. Den är ju iaf billig skotern (90 000) så en turbo för 28 000 om man vill ha 150 hkJag tycker också att det dära med effekten är lite konstigt!! Gick det inte att få ut mer ur en 500cc 4-tackt??
Själklart går det att få ut mer men den ska ju hålla också... Motorn är ju baserad på yamaha 250f cross som år 06 skar hela tiden,en kompis tävlade med sånna och han fick många ras med dom. hoppas att det problemet är åtgärdat. Den är ju iaf billig skotern (90 000) så en turbo för 28 000 om man vill ha 150 hk
Det är ingen RX snurra heller, Det är I princip en halv yzf R1 motor. (den som kom -05) Den har samma borr och slag som PZ:an och dubbla effekten.enligt dom som har haft isär dom så är dom väldigt väldigt lik en kluven rx1 motor. det där me yz var vist mer en marknadsförningsgrej. tänk själva. man måste förändra en hel del för å få ihop 2 yz motorer. borde vara lättare å kapa en rx1 snurra.