Haha..fyfan va mycket skitsnack ja läst i denna tråd asså.
Den inte ägt en phazer borde heller inte få uttala sig.
Yama har stått för alla barnsjukdommar, har haft den inne senast i helgen för modifiering.
De betala ja inte ett skit för.
FÖrra säsongen så märkte ja att främfre boggiedämparn kickade som satan, då lämna ja in den och då märkte dom att kolvstången var skadad.den betala ja inget för heller!.
Visst maskinen kan man ju inte jämföra me en PRO maskin.p
Det enda som skulle behövas som orginal de är HK matta och lite högre tillslagsvarv.
Men accet just nu är inge å tala om att de är helt klart godkännt. jag har själv ägt en polaris switchback 600 VES -05 och kan säga att den har inget att komma med i motorväg förutom topfarten jämfört med Phazern.
Men som sagt de går inte jämföra 80hk med 150hk, och jag känner meckarna på yamacenter i kiruna och dom två har själv ägt varsin phazer FX Turbo, jag testade en av dessa innan ja köpte min och ja måste säga att lyssnar man vad MC xpress säger så nog fan får man till den me turbo oxå..
De där att motorerna sprängs de händer bara för dom som laddad för mkt, dom som ska ha 150hk, de säger sig självt att maskinen som har två cylindrar på 500cc att de inte går å få ut 150hk ur den, de är som att lägga på twin pipes på en 550f, Den brinner upp till slut!, inget håller!.
men men, sluta snacka så mkt skitsnack om maskinerna och tillverkarna innan ni ägt en lr ens kört en!.
Och yamahas Service kan ja garrantera att den är mkt bättre än Polaris och övriga tillverkare, utifrån egen erfarenhet!