Planet Snowmobile?

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Kiruna får sålt många skotrar pga. bristande intresse hos andra skoterförsäljare i norr :) Vet av flera från Gällivare och även en liten bit söderut som köpt skoter hos TT bland annat just pga bristande intresse och service hos andra försäljare.
Det är fortfarande flest skotrar registrerade i kiruna.
Robin: Vadå lokalpatriot?:laugh:
 
R

Robin

Det är fortfarande flest skotrar registrerade i kiruna.
Robin: Vadå lokalpatriot?:laugh:
Måste man ju vara för att det ska hända något såhär högt upp;)
Du vet ju, Sverige tar ju slut ovanför Luleå:hmmmm:
 

Mikael Berntsson

Snowmobile Test Crew
4 nov 2008
46
0
1
Solberg
Va härligt!

Ni i dessa städer.. Kiruna, Sundsvall, Luleå som vi börjar med att hitta på nått i..
Tipsa om lokala saker som är häftiga så att sånt kan komma med och synas!
Häftiga roliga skoterevent, forumträffar, lokala sevärdheter etc etc.. tips oxå gärna om lokaler som både hyser en bra biohall, öppen bar.. ev mässhall?

Till tekniksnack om visningen med flippande volym och pausningar.
Det var en trådlös mus som plockade upp mobilsignaler :)
Ryckte ur den och sedan flöt det på. Nu är en kompatibel BluRay skiva klar så att nästa spelning körs på en vanlig spelare..

Thomas Wärdell har redan börjat bygga kamerafästen för häftigskogsåkning inför vintern :)
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Va härligt!

Ni i dessa städer.. Kiruna, Sundsvall, Luleå som vi börjar med att hitta på nått i..
Tipsa om lokala saker som är häftiga så att sånt kan komma med och synas!
Häftiga roliga skoterevent, forumträffar, lokala sevärdheter etc etc.. tips oxå gärna om lokaler som både hyser en bra biohall, öppen bar.. ev mässhall?

Till tekniksnack om visningen med flippande volym och pausningar.
Det var en trådlös mus som plockade upp mobilsignaler :)
Ryckte ur den och sedan flöt det på. Nu är en kompatibel BluRay skiva klar så att nästa spelning körs på en vanlig spelare..

Thomas Wärdell har redan börjat bygga kamerafästen för häftigskogsåkning inför vintern :)
Thomas Wärdell är min nya idol alla ni hoppgrabbar kan filma ert jag kollar på Thomas i fortsättningen. Hans grova dialekt och sköna inställning gör allt mycket bättre! Nästa gång vi ses så skall jag skaka hans hand :rock:

Micke, jag har ett namn på en kille som kan vara till stor hjälp. du får ett priv mess. Folkets hus i Söråker är ett kanonställe för ett evenemanget, bio, mat finns och bar skall inte vara nåt problem. Sportbar finns inne i Timrå om man vill fortsätta där :beer:
 

Greeken

Välkänd medlem
27 feb 2008
228
0
16
Östersund, Sweden
Tyckte filmen var väldigt bra. Det där ljudet i bakgrunden var inte särskilt störande tycker jag, hade varit värre om det blivit en annan film en kort stund istället:p

Blev lite överraskad i slutet av filmen då jag såg min "nya" skoter:p
 

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
Thomas Wärdell är min nya idol alla ni hoppgrabbar kan filma ert jag kollar på Thomas i fortsättningen. Hans grova dialekt och sköna inställning gör allt mycket bättre! Nästa gång vi ses så skall jag skaka hans hand :rock:
träffade du inte han på folkets hus då?
han stod vid bordet brevid hjälmkamerorna.

vi får hoppas han dyker upp i Åkersjön på snowmobileträffen.
 
R

Robin

Va härligt!

Ni i dessa städer.. Kiruna, Sundsvall, Luleå som vi börjar med att hitta på nått i..
Tipsa om lokala saker som är häftiga så att sånt kan komma med och synas!
Häftiga roliga skoterevent, forumträffar, lokala sevärdheter etc etc.. tips oxå gärna om lokaler som både hyser en bra biohall, öppen bar.. ev mässhall?

Till tekniksnack om visningen med flippande volym och pausningar.
Det var en trådlös mus som plockade upp mobilsignaler :)
Ryckte ur den och sedan flöt det på. Nu är en kompatibel BluRay skiva klar så att nästa spelning körs på en vanlig spelare..

Thomas Wärdell har redan börjat bygga kamerafästen för häftigskogsåkning inför vintern :)
I Kiruna har ni ju i alla fall Folketshus med 2 bio salonger med scen som dessutom ligger i anslutning till pub och krog. Känns lite sent ute att nämna just nu men under ett par dagar frammåt just nu så pågår ju faktist en filmfestivalsvecka så det hade ju varit ett perfekt tillfälle dock om men sent nu så att säga.
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
träffade du inte han på folkets hus då?
han stod vid bordet brevid hjälmkamerorna.

vi får hoppas han dyker upp i Åkersjön på snowmobileträffen.
Då gjorde jag nog det, han hade ingen namnskylt på sig :beer:
Då får jag väl fler tillfällen hoppas jag :)
 
E

ejwbegysv

Planet Snowmobile kommer att visas i åkersjön v3 i baren på Fjällgården.
 

Niclas2

Välkänd medlem
15 sept 2008
234
0
16
Jag vill köpa denna film vars och när kan man göra de ?? Börjar bli otålig..