S stabilt10 Medlem 28 jan 2007 22 0 1 GÄvle 8 nov 2007 #1 Jag undrar om någon vet vart i sverige man kan köpa ett typ av plastskydd som skonar plasten vid dragsnöret jag kan förklara det som så att min gula REV inte blir så fin av startsnöret/linan som nöter och kladdar i plasten vid start av skotern.
Jag undrar om någon vet vart i sverige man kan köpa ett typ av plastskydd som skonar plasten vid dragsnöret jag kan förklara det som så att min gula REV inte blir så fin av startsnöret/linan som nöter och kladdar i plasten vid start av skotern.
Forsman Välkänd medlem 9 nov 2007 422 1 16 Skellefteå 9 nov 2007 #4 Borde om inte annat inte vara alltför svårt att hemmatillverka?
Nestander Välkänd medlem 17 jan 2007 1.364 0 16 9 nov 2007 #5 Jag hade röstat på att använda silvertejp, de bästa!
2stroke Välkänd medlem 31 dec 1999 4.445 2 38 Norrbotten www.lynxtalk.se 9 nov 2007 #6 Skyddsring för starthandtaget stabilt10 skrev: Jag undrar om någon vet vart i sverige man kan köpa ett typ av plastskydd som skonar plasten vid dragsnöret jag kan förklara det som så att min gula REV inte blir så fin av startsnöret/linan som nöter och kladdar i plasten vid start av skotern. Click to expand... Det skyddet du menar finns hos närmsta Ski-Doo handlare BRP artikel # : 502 006 897 , Endast 537:- .
Skyddsring för starthandtaget stabilt10 skrev: Jag undrar om någon vet vart i sverige man kan köpa ett typ av plastskydd som skonar plasten vid dragsnöret jag kan förklara det som så att min gula REV inte blir så fin av startsnöret/linan som nöter och kladdar i plasten vid start av skotern. Click to expand... Det skyddet du menar finns hos närmsta Ski-Doo handlare BRP artikel # : 502 006 897 , Endast 537:- .