Har fått ihop ca 7mil med min nu och jävlar vad lite olja den tar. Det har inte rört sig många mm ner i oljebehållaren
Hur eller vad är det som är limmat?Jaha, drivaxeln har inte gått änmu, dock så lossnade limningen till nedre bärarmen idag, segt!
de sitter inga pluggar. Du lägger i parkeringsbromsen sen trycker du på mode tills de står fuel. Då håller du in set knappen tills de blir 91non.jag har en fråga vart sitter pluggarna som man byter bränslekvalitet? har på eth o den tänder DET lampan om man hoppar tex över ett dike men om jag inte tvärgasar då varvar de runt 8500 o tänder inte DET lampan tänkte prova ändra pluggen o se om det hjälper?
Har du kört upp inkörningstanken på 3h? Bra jobbat isfSom jag har förstått det så ska min ha gått runt 3h och jag hade tänkt byta till 91 non men då är frågan om jag ska köra 98 eller 95 ?
Bara Preem och Statoil har inte etanol i sin 98.Fick iaf höra att det var 98okt som gällde från min ÅF. Men går säkert köra på 95oktan också om man vill.
Men då får man ju komma ihåg att 95 oktan har lite etanol i sig, det har inte 98 oktan.