den helsvara fjädern i sec variatorn vad har den för hårdhet allså siffror?
Rekomenderar serie 11 vikter eller slp mtx!!Är det nån som åker med nåt variator kit?
Vad Isf?
Någon som testat mds?
Rekomenderar serie 11 vikter eller slp mtx!!
Håller varvet uppe när det är massor av lössnö.Fan! Berätta vad som e bra med 11serien!? Upplever att den ger en massa varv å inge mata?? Vad gör jag för fel när jag inte får ut nåt av den, vet att snoperformance iaf upplever samma som mej..
Jag tycker dom matar mycke bättre från botten! Sen nu kör jag ju mtx eftersom jag tycker dom funkar bättre!Fan! Berätta vad som e bra med 11serien!? Upplever att den ger en massa varv å inge mata?? Vad gör jag för fel när jag inte får ut nåt av den, vet att snoperformance iaf upplever samma som mej..
Håller med att dom matar hårdare just i början, men sen dör hela vikten, bara tomvarv, tyckte de va lättare att få till något vettigt med 10seri och spöa den lite hårdare med mera startvinkel på helixen, om nu 11an e så grym varför sitter den inte i som std? Trodde de va 10-62 från staterna och svenska gen agenten lastar på 10-68!?Jag tycker dom matar mycke bättre från botten! Sen nu kör jag ju mtx eftersom jag tycker dom funkar bättre!
Sant! Klart nog finns det garanterat bättre! Om man nu vill mixtra me helixen! Men varför matar serie 11 sämre i slutet?Håller med att dom matar hårdare just i början, men sen dör hela vikten, bara tomvarv, tyckte de va lättare att få till något vettigt med 10seri och spöa den lite hårdare med mera startvinkel på helixen, om nu 11an e så grym varför sitter den inte i som std? Trodde de va 10-62 från staterna och svenska gen agenten lastar på 10-68!?
Förstår egentligen inte varför det skulle vara sämre matning, skotern varvar rätt varv med båda vikterna!? Serie elvan har kraftigare kurva därför den matar bättre o början! Men varför skulle den mata sämre i slutet om nu skotern har rätt varv!Annan profil samt att jag har för mej att den har mer massa på magen (vars vikten e som fetast) och därmed blir den lättare längre ut, då håller den varje uppe! Men tappar mata. Har för mej att jag såg något sånt här på forumet förra året! D va nån som lagt profilerna på varann i nån tråd! Men det borde finnas nån guru som vet exakt??