Capro gummi funkar fint men man måste hygga bort styrningarna på sidan om original gummit.Nån som vet av nå skidgummin som funkar bättre än orginal till Pro'n?
Capro gummi funkar fint men man måste hygga bort styrningarna på sidan om original gummit.Nån som vet av nå skidgummin som funkar bättre än orginal till Pro'n?
Försent, men kan vara till nytta för någon annan!Min kolfiberbåge bak är sönder, vet någon vart det finns att beställa nytt rör i Aluminium?
dubbla original gummin och schimsa lite under så dom ligger tight mot spindelnNån som vet av nå skidgummin som funkar bättre än orginal till Pro'n?
Jajjemen. Får bli ett par sånna då. Skapligt less på att skidan ställer sig rätt upp.Capro gummi funkar fint men man måste hygga bort styrningarna på sidan om original gummit.
Haha, det där får ni ta å skicka med PM, annars ger ni bort riktigt lätta poäng till Summit-åkare!Skidgummit från summit xrs 07 är det som gäller.
95:- + moms styck..
Jag har kört ca: 75 mil med min och remmen började fransa efter ca: 40 mil men jag klippte bort fransen och det har inte varit några problem sedan dess.Hur går de för alla pro ägare? Håller remmarna ihop? Funkar beltdrivern bra?
Törs man köpa en pro års14?
Är den för klen i motorn så varvar den troligen för lite.
Jag körde en PRO - 13 i helgen som hade slp helsystem PC5a och PA topp samt variatorkit, allt köpt från Vilhelmina motorcenter. Den kändes tröttare än min orginal PRO - 13 som endast har ett variatorkit. Detta pga variatoruppsättningen.
För tunga vikter är det många som åker runt med.
Fixa ett kit så ska du se att den hänger på de andra 800orna på marknaden.
Men Asker kanske inte vet någonting om Polaris 800...Om jag vore dig så skulle jag skippat par toppen, om nu du inte får den väldigt billigt.
Vad kör du med för vikter och vad varvar den nu. Det skiljer ju tydligen +-15% på polaris 800 effektmässigt...