Fotstegen såg inte ut som något nå mexare sitter och svetsar ihop varje dag på en fabrik, tyvärr. Det ger nog en viss aning, men själva tunnel m.m. blir nog väldigt lik nuvarande. =)
tydligen passar inte den motorn på gammla chassiet så kommer nog komma med samma framdel som axys om det blir nya motorn vilket jag hoppasSer rikigt rå ut! Tror då iallafall att den "nya" motorn kommer sitta i alla modeller. Sen är det väl dags för polaris att utveckla en 4-taktare
Med den gamla bottendelen så passar ho-motorn fint i befintligt chassie, så det är inte så svårt att lösa..tydligen passar inte den motorn på gammla chassiet så kommer nog komma med samma framdel som axys om det blir nya motorn vilket jag hoppas
jag hoppas på en sån här
Fullt tillåtet att drömma. Finns väl knappast ett härligare ljud än från en vass 2-taktstrippel.Tror också på en axys rmk med 900 trippel och turbo, sen vaknade jag och var skitbakis..
Är inte tanken med dessa "nästa modell" trådar att få drömma sig bort och hoppas?
4t inom crossen hade aldrig blivit något överhuvudtaget om inte regelverket skrivits om till dess fördel. Nu håller fler och fler på att inse nackdelarna med 4t-crossarna, dom vanvettiga servicekostnaderna bl.a.Se på MX-sidan.
4T var stort för några år sen, och är väl det än, men många går tillbaka till 2T.
Tror det är rätt långt kvar till det endast sitter 4-taktare i maskinerna.
Om inte utsläppsskraven blir galet stränga så man är tvungen att ha katalysator.
Se på MX-sidan.
4T var stort för några år sen, och är väl det än, men många går tillbaka till 2T.
Är ingen förespråkare av det ena eller det andra.
Kommer åka det som är lättast och samtidigt ger tillräckligt med effekt
Nja, helt enkelt är det troligen inte eftersom det inte finns på någon produktionsmaskin än (vad jag vet)Katalysator på 2t är inga problem