Testade, testade å testade utan framgång. Satte min på tunneln till slut. Får väl ta smällen när den kommer isåfall. Sitter ju på skotern iaf.Måste synas från luften också, så ska han sätta den under frontbågen kan han lika gärna lämna den hemma!
Testade, testade å testade utan framgång. Satte min på tunneln till slut. Får väl ta smällen när den kommer isåfall. Sitter ju på skotern iaf.Måste synas från luften också, så ska han sätta den under frontbågen kan han lika gärna lämna den hemma!
varför från luften?Måste synas från luften också, så ska han sätta den under frontbågen kan han lika gärna lämna den hemma!
För att kunna identifieras från luften.
Har du nummerplåt på taket på bilen?
Länka gärna till lagtexten som föreskriver det, jag har i alla fall inte hittat någon sån än.Måste synas från luften också, så ska han sätta den under frontbågen kan han lika gärna lämna den hemma!
För att kunna identifieras från luften.
Har du nummerplåt på taket på bilen?
Nej, har du?
Vi pratar snöskoter här.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har du glömt ditt lösenord eller vad nu?nja, kommer tyvärr inte lira så bra.. kanske med 200Hp, men riktigt så mycket har vi inte i d nya..
Vet inte vem du svarade Krillekravall men om det var mig så får du gärna utveckla svaret litenja, kommer tyvärr inte lira så bra.. kanske med 200Hp, men riktigt så mycket har vi inte i d nya..
Gissningstävling!Vet inte vem du svarade Krillekravall men om det var mig så får du gärna utveckla svaret lite
Menar du att Axysen inte klarar av samma setup som en -15 dvs annan helix och lite hårdare primärfjäder?
Jag tror den mjuka guld fjädern funkar kanon mot en rak helix, tänk på att du kommer ha betydligt mindre skjut ifrån början med rak 40, ett sätt å kompensera detta är genom ett lågt start tryck så primären skickar på mer.nja, kommer tyvärr inte lira så bra.. kanske med 200Hp, men riktigt så mycket har vi inte i d nya..