Titan sidan står det 4 år, om du går in på rmk står det 3!Vad ser du 4års garanti? Jag ser 3 års.
Kan ju hända dom iaf släpper till på 3år för å locka lite fler kunder iaf.
Titan sidan står det 4 år, om du går in på rmk står det 3!Vad ser du 4års garanti? Jag ser 3 års.
Kan ju hända dom iaf släpper till på 3år för å locka lite fler kunder iaf.
Ja känns som det...Men SKS 146" är alltså en Switchback Assault med smalare framvagn, aning högre kammar och burkrem?
Den har ju radiator och elfläkt. Går säkert eftermontera på andra skotrar också.Titanen lät som en bra skoter. Dock tycker jag att Polaris borde komma med el kylfläkt.
+1..Jag hade gärna sett att dom lagt ner lite energi på att förbättra tex mattan/skoningarna, gasblocket, nödlina som standard ,infästning av frontbåge, elsystemet, redan efter första axys vart ute ett år. Vi med -17 dras ju fortfarande med dessa barnsjukdomar.
139.900.En smutt grej dom gjort är väl att PRO-RMK 155" utan lackad tunnel etc. är lite av en "Shift" modell. Har för mig VMC skrev den skulle gå på 133k? Listpris alltså.
Det är en bra skoter för pengarna det.
Dämparna byter ju många ändå. Framförallt dom som byter framvagn. Klart olackad tunnel har sina nackdelar men.
Rätt lurigt det där med att få allt rätt i reklamunderlag och kataloger. Ofta påbörjas sånt arbete medan utvecklingsarbetet ff pågår så ibland kan det ligga kvar grejer som inte stämmer med verkligheten. Är iaf min egen erfarenhet av produktlanseringar.Har noterat en sak. Kolla bukplasten på alla SKS modeller jämfört med fjolåret. Iår har dom en bredare bukplast än ifjol då dom delade samma smalhet som Rmk modellerna.
Samma gäller Rmk Assaulten!
Detta är ett steg i fel riktning, om det stämmer. Samt bör dom släppa en modell utan elsstart, med frontkylare och kedjehus. Finns marknad för det (tänk Scandi Beast...)
Edit: Såg för övrigt nu på polaris 2018 lineup videon från visningshallen och då dom visade Rmk Assault /sks modellerna och dom hade inte den bredare bukplasten... Herregud vad missvisande. Nu får dom bestämma sig :/
Vad kostar en "standard" pro rmk?139.900.
Ett dekalkit, ny framvagn och nya dämpare. kanske byte styre (smak)
Så har du en grym skoter till Vettig peng jämfört med andra