146" pro rmk känns som en liten marknad. Men en 155" med 146" tunnel vore tillräckligt bra kan jag tyckaaeqvist: ja man håller ju fortfarande tummarna på att en pro-rmk 146" kommer iaf. Så kan man ha det som utgångspunkt iaf. 146" till våren och slushdagar. 155" för mediokra dagar och 163" för riktigt jädra bra
Pitabroed: 160mil på min -19s och den går utav bara faaan. Så jag hoppas dom inte pillrar bort sig så den blir sämre!
Samtidigt är det ju en genre där man kan stjäla lite kunder av Ski-Doo. Ski-Doo är ju egentligen helt själv på den biten. Än om deras 146" inte är fullt ut Summit X så är den då mer Summit än vad SKS 146 är PRO-RMK.146" pro rmk känns som en liten marknad. Men en 155" med 146" tunnel vore tillräckligt bra kan jag tycka
Samtidigt är det ju en genre där man kan stjäla lite kunder av Ski-Doo. Ski-Doo är ju egentligen helt själv på den biten. Än om deras 146" inte är fullt ut Summit X så är den då mer Summit än vad SKS 146 är PRO-RMK.
Egentligen alla som idag kör pro-rmk 155 vill ha en 146", men det är inte alla som är villig att sätta sågen i en flång ny maskin och betala ytterligare 20k i delar för att få den kortare. Så nog finns det marknad. Sks 146 som finns idag har ju sålts rätt bra men många fler skulle köpa den om det var en rmk i grunden.146" pro rmk känns som en liten marknad. Men en 155" med 146" tunnel vore tillräckligt bra kan jag tycka
Klart det finns en marknad men misstänker att marknaden styrs på andra sidan pölen. Så därför blir den rätt liten. SKS och SW Assault finns redan. Ledskoter med möjlighet att köra lite lössnö. Jag vill också ha en RMK 146Egentligen alla som idag kör pro-rmk 155 vill ha en 146", men det är inte alla som är villig att sätta sågen i en flång ny maskin och betala ytterligare 20k i delar för att få den kortare. Så nog finns det marknad. Sks 146 som finns idag har ju sålts rätt bra men många fler skulle köpa den om det var en rmk i grunden.
Självklart ska ju sks 146" bort och ersättas med en rmk baserad sks.Klart det finns en marknad men misstänker att marknaden styrs på andra sidan pölen. Så därför blir den rätt liten. SKS och SW Assault finns redan. Ledskoter med möjlighet att köra lite lössnö. Jag vill också ha en RMK 146
Vi får hålla tummarnaSjälvklart ska ju sks 146" bort och ersättas med en rmk baserad sks.
5:e Mars säger dom på andra sidan pölen. Har dock inte sett något bekräftat datum från Polaris.Läste tråden men kunna icke hitta något release datum? Någon som har en kvalificerad gissning när man kan se vad som komma skall?
En 155 med kort tunnel så kan man plocka ut en 146 matta och ett par kortare skenor så har man en maskin till alla svenska typer av vinter
Det enda man slipper är att sätta kapen själv i maskinen men kostnaden blir ju den samma...