Nja men jag tycker inte det såg så konstigt ut för boggin sticker ut som lagomt med stänklappen på
Det är ju helt och hållet ditt val så de kommer endå bli grymt i slutändan!
Nja men jag tycker inte det såg så konstigt ut för boggin sticker ut som lagomt med stänklappen på
jo den tanken har slagit mig okså men min har igen kylare där (?) bara längsgående i tunnelnDen kommer väl gå varm om inte tunneln går bak tills mattan vänder så snön slungas upp i tunneln...
detta var nog bästa svaret hittils, tråkigt men santtråkigt att du hellre slänger dit en dyna än en tunnelfölägning.. kommer se ut som skit!
Hehe ja men nu är jag less på skruva för i år små grejor kan jag fixa till nu :rock: vars f** är snön !detta var nog bästa svaret hittils, tråkigt men sant
att nita dit en tunnelförlängning är inte något storskruva, kan kategorisera det som "små grejor".. Men valet är ditt och det är din skoter men måste bara säga vad jag tycker just nu..Hehe ja men nu är jag less på skruva för i år små grejor kan jag fixa till nu :rock: vars f** är snön !
jag har inte bytt något drivhjul så jag antar att det är oginal och mattan gick dit men den tar i någonstans där fram det är inte mycket utan man hör och känner att det som "fläpp":ar till när man kör. För kylkanalerna längs tunneln har jag skurit ut i mattan så det är inte dom så det är väl där mattan vänder antar jagvad har du för drivhjul?
Det ska jag ju göra men jag har lite annat att prioritera nu förstfyfan så löjligt att inte följ följa projektet. blää