Skulle säga att det är samma. Gick från 850 till 9R i år och den släckte några stift i början. Provade både bpr9 och 8or som jag fick sen men blev less och satte dit eya istället som jag också körde i 850in och då har det inte varit några problem.
Grattis till två bra exemplar. Det lite roliga är att både 850in och nu 9Ren alltid släckte PTO stiftet aldrig MAG sidan. Spelade heller ingen roll om man lät den bli varm eller typ körde iväg direkt. Men det funkar med EYA stift och fattar inte varför dom inte sitter original så skulle ingen ha problem.
Grattis till två bra exemplar. Det lite roliga är att både 850in och nu 9Ren alltid släckte PTO stiftet aldrig MAG sidan. Spelade heller ingen roll om man lät den bli varm eller typ körde iväg direkt. Men det funkar med EYA stift och fattar inte varför dom inte sitter original så skulle ingen ha problem.
Vet inte riktigt om det är tur eller något, har kört cirka 40mil i år med andra som haft 9R (både 23 & 24r) och jag tror jag haft endast 1 person som släckt 1 stift på dem 40 milen, och det är nog minst 15st som kört 9R dem 40milen.