Varit lite "offline" med diverse annat, så skruvandet har blivit lidande. Men har prioriterat körning när det gått iaf. 6 kördagar, 22.5mil so far.
Oljelampan och bromslampan. Kör alltid med ett finger på bromshandtaget.Fasiken va fint med snö! Man bor på fel ställe!
Vad är det för orange lampa som blinkar på displayen?
Kristian Stålnacke som skicka nå grejer som jag parade ihop med 10-72 vikterna. Ska prova nå MTX också.Verkar gå fint! Vad blev det för grejer i variatorerna?
Du får hyra mig som guideHur mycket för koordinater till dina guldställen
Kollat mattspänningen? Kanske dum fråga...Har du märkt att din smäller i drivlinan vid övergång gas/broms? Kört några mil med min nu och den smäller riktigt mycket framförallt när man ligger på led eller när man skråar utför och det blir mycket ryck i drivlinan. Kollade kedjespänningen och kan inte se några som helst glapp på hela vägen.
Har hört samma ljud i min maskin (SKS) men när man låser mattan och ger gas men jag har hört det ljudet på andra maskiner jag ägt så jag kör på bara, verkar inte vara något fel nånstans när man kollar ändå.Nej skotern är helt isfri, plusföre och flångny, inte ens hunnit våldsköra innan det upplevdes
Mattan är bra spänd, det är precis när man ”byter håll” på belastningen, full broms, gas, full broms. Ja, man kan säga vid omtag helt enkelt.
Ska titta över variatorerna men det låter som att det är längre bak i drivlinan, men allt ser klockers ut när man tippar upp och rullar runt allt.
Remslir har jag men det får jag justera in när man fått dit lite vassare prylar i variatorerna
hellbågan va snö du hittat jämnt mot vad man själv ser!Verkar blivit nå jädra fel på seg förbaskade youtube. De jag ladda upp i 4K verkar bara bli 360p...... Ska ge det en stund å se om dom åtgärdar de, eller om jag måste ladda upp på nytt.
Edit: Verka gått till sig. 4K fungerar nu
Själv tyck man de är värdelöst. Iofs bortskämd med fjolårssäsongen...hellbågan va snö du hittat jämnt mot vad man själv ser!
Du får låta ÅF kolla upp det...kanske din låter mer än min? Hade du en SKS 155?Har kört skotrar i 20 år å ingen har låtit på detta vis så man blir ju lite fundersam
Ser inte så kul ut med så lite snö som det är änFinns ett motto som polaris ingenjörer kör med. "Gasa tills de rasa"
Lite körning idag. Har fipplat med gopro inställningar och bytt redigeringsprogram. Så jag nu kan "color grade" på riktigt sätt. Kvalitén på filmerna blir snäppet bättre!!!
Nä Pro 155 3”. Ska justera sekundären och se ifall det blir bättre, annars får åf se över denDu får låta ÅF kolla upp det...kanske din låter mer än min? Hade du en SKS 155?
Nä de är jättetråkigt å köra skoter fina soliga dagarSer inte så kul ut med så lite snö som det är än
Har nu kört 10h med min och det är bara när jag bromsar (låser mattan) som det lever om ganska mycket sen normalt, har för mig att min BD 850 låt liknande fast mycket mindre. Har inte kollat någonting i skotern förutom mattan.Nä Pro 155 3”. Ska justera sekundären och se ifall det blir bättre, annars får åf se över den