Polaris edge 600 -01 mod

ledajn

Välkänd medlem
13 mar 2010
368
0
16
umeå
Imorn blir det demolering av boggin och skickas iväg för pulver lackning till veckan!

Och så har jag beställt Better boards från usa nyss med!

Vilken färg på boggin borde jag välja? funderar på hel svart, eller hel vit! någon som vill tycka till?

ledajn

Välkänd medlem
13 mar 2010
368
0
16
umeå
visst skulle vitt vara nånting alltid, men med tanke på att den endå blir full i snö sen så kommer det inte synas så värst mycke att det är vitt :p ja man kan ju ha skenorna svart å resten vitt,

Besluts ångest!:tsk:

Ser dock mer fram emot mina better boards, vart så J*vla less i vintras, man kan knappt stå upp å köra utan att halka hela tiden!

ledajn

Välkänd medlem
13 mar 2010
368
0
16
umeå
Så då var boggin i molekyler!

Måndag blir de att skicka till pulver lackning! + blästring.. sen ska man ju också få ihop allt igen :sick:
DSC00231.jpg

Jag kör nog att allt ska vara svart!

Sen funderar jag på att köpa nya boggie hjul.. några ideer?

ledajn

Välkänd medlem
13 mar 2010
368
0
16
umeå
ska väll försöka få tag i några billit eller något! blir så satans dyrt bara :p Men de ä smällen man får ta

ledajn

Välkänd medlem
13 mar 2010
368
0
16
umeå
Tag sen jag updaterade!

Men nu har jag fått boggi delarna pulverlackade! ikväll blir det att montera ihop allting.
DSC00234.jpg

Kul?
DSC00235.jpg

tur man har alla skruvar i rätt del och inte utspridda över hela golvet iaf!

lägger upp bild när allt är färdigt för resultat!

p-atrik

Välkänd medlem
11 aug 2010
436
0
16
Timrå
Känns som det kommer bli ett lyckat projekt!
ser verkligen fram emot att få se slutresultat! :D

ledajn

Välkänd medlem
13 mar 2010
368
0
16
umeå
nu har jag nästan fått ihop hela boggin, fattas bara mina nya boggie hjul som kommer imooooooooooooooooooorn!!!!! MEN är dock ej hemma i helgen så de får bli söndag ni får se den 100% färdig!

Men som lovat så här har ni 90% färdig iaf :) sjukt nöjd iaf (fattas några saker som fjädern etc men men =) )
DSC00241.jpg