Polaris IQ boggie dämpar problem!viktigt!

snopro600

Välkänd medlem
6 nov 2006
221
0
16
SWE
Hejsan nu är det så att min "bakre central arm" i boggin har gått av, (vet ej säkert om det heter så) pga att boggie dämparen har lossnat och brickorna som ska sitta på sidan om dämpare är borta, nu undrar jag om någon har en aning om vars man kan få tag på detta, samt om man köper, följer dom där special brickorna med? skotern är en polaris IQ 440 -05

här finns en bild på det jag behöver, NR 17

http://www.pixbox.se/pic_show_id25086891.html

viktigt, måste kunna köra till helgen!
tacksam för svar

/ Felix

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Säkrast är väl att du ringer till Polarisåterförsäljaren så tar de hem den delen du behöver. Tror inte den där "nr 17" finns att köpa på annat sätt.

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Mmm, men du får nog be till gudarna om du ska kunna köra till helgen. Gissar att det inte är något dom har på lager så om dom beställer imorgon (torsdag) så ska det nog till en under om du har den på fredag.

snopro600

Välkänd medlem
6 nov 2006
221
0
16
SWE
jo sant, men jag funderar bara på att köpa nya bussningar, vilket dom kanske har hemma plus en ny bult så klart sen bara svetsa fast den där "plattan" som sitter emellan, för det är den som har gått av, inget annat har farit som tur är :) hade dämparn gått av längst ner hade jag förmodligen fått ett psykbryt haha