Du vet att bogin är ju lite anurlunda i rmk å assulten i riktigt brant bake så vill assulten slå över men vanliga. Rmk stiger finnt utan att slå över å det är med assult jag jämför . Men kan inte komma på tal å jämföra min med nya 800 rmk PRO min känns som kasse skit med mina försteg men ska byta till samma som 800 PRO -13 går å få ditt bra med en tig i handen 600 motorn räcker hur långt som hälst saknar inte 800 motor just nu ialla fallKommer du längre i pudret än en 155" 800 med din 600 144" så är dom kass på att köra eller så är du Burandt.
Med likvärdigt bakom spakarna så är inte en kortare och slöare maskin bättre än en längre med mer motor.
Jag har haft 600 rmk 144" och nu bytt till 800 155" och numera kör man åttor runt gammelmaskin i branterna!
Oj.. Kan du ta det där på svenska kanske?Du vet att bogin är ju lite anurlunda i rmk å assulten i riktigt brant bake så vill assulten slå över men vanliga. Rmk stiger finnt utan att slå över å det är med assult jag jämför . Men kan inte komma på tal å jämföra min med nya 800 rmk PRO min känns som kasse skit med mina försteg men ska byta till samma som 800 PRO -13 går å få ditt bra med en tig i handen 600 motorn räcker hur långt som hälst saknar inte 800 motor just nu ialla fall
Du får väll använda Google översättnings programOj.. Kan du ta det där på svenska kanske?
NejSitter det inte likadana dämpare på 144" som på 155"?
Ok....Nej
2012 fanns bara 600 rmk 155 som Pro-modell och Snowcheck. Vet inte om det finns en vanlig rmk 600 155 i år.
Precis, som det ser ut där så är det ju likadana dämpare på dem två?
Tack för det. Slipper jag grubbla mer.144 och 155 har likadana dämpare,pro har renoveringsbara we.