nån som provat den? blir det klumpig att ha över styret mm? finns väldigt dåligt med bilder på nätet hur det ser ut på skotern
okey jadu vet inte hur mycket den rymmer står bara 4,7liter men det blir det nödvändigaste iaf typ stift o verktyg mm ska prova köpa den var inte så dyr endå såJag prova den men gick tillbaks till min AC styrväska istället (Helgerån men rätt storlek) men klumpig är den inte på styret för den är väldigt liten. Vad har du tänkt att förvara i den ?
Tycker igentligen inte om att köra med styrväska då det känns mer slimmat utan men man måste ju få med sig lite saker å....
Stift och de nödvändigaste verktygen ryms utmärk i väskan bakom variatorskyddet (sitter redan monterat original)okey jadu vet inte hur mycket den rymmer står bara 4,7liter men det blir det nödvändigaste iaf typ stift o verktyg mm ska prova köpa den var inte så dyr endå så
okey det kan ju vara bra att vetaStift och de nödvändigaste verktygen ryms utmärk i väskan bakom variatorskyddet (sitter redan monterat original)
Googels och hanskar är bättre att ha i under huven väskan ovanför ljuddämparen så får du värme till dom.
okey blir inge stora saker som rymms i den men ska också ha en undersätet bag från snowsolutions som rymmer mer sen ska man nog prova underhuvenväskan till gogglesenJag har kört med styrväskan hela säsongen. Jag tycker den är bra, men räkna inte med att få i allt för mycket.
Jag hade oftast med filmkameran där i, nån snickers och en burk redbull eller liknande.
Goggles kan bli på håret, (kan gå) men jag provade aldrig. Jag hade mina i underhuvsväskan ist.
Det går inte att få i en 50cl petflaska i den iaf.
bra förslag därTycker väskan är perfekt, har telefonen, plånboken och min contour i främre facket och i det andra nån chokladbit och liten flaska med vatten.