polaris rxl 650

infront_off

Medlem
25 nov 2006
24
0
1
rxl:en vill inte gå som den ska.. har mina misstankar om att de kan vara batteriet som e dåligt men tycker som inte de för köpte det förra julen..:confused:

nu till felet.. när ja startat och stänkt av den nåra ggr å kört typ runt huset lr nå.. så verkar de som om batteriet blir utladdat fasst ja har nyladdat det..

för efter ett tag när man kör så börjar den svara dåligt på gasen tillslut går de bara att stå på tomgång å så fort man tar på gasen så bååar den bara.. sen laddar man batteriet sen går den bra igen..:D och efter nåra avstängningar å startar så gar den kasst igen..:( :confused:

e de nån ide att köpa nytt batteri lr är de fel på uppladdningen?

tack i förhand..//tobbe:D

infront_off

Medlem
25 nov 2006
24
0
1
har fundat på gasare å pipor men jag har kommit fram till att me gasare drar den 3 liter milen..:S men alla säller i batteriet är fulla..

infront_off

Medlem
25 nov 2006
24
0
1
mjoo kan vara de.. ska kolla upp de i morron lr i kväll.. åter kommer å berättar hur de gick cya..

Robban650

Välkänd medlem
22 nov 2007
578
0
16
Luleå
har fundat på gasare å pipor men jag har kommit fram till att me gasare drar den 3 liter milen..:S men alla säller i batteriet är fulla..

Det där med 3 liter milen är väl som inget problem på en gammal skoter...
Farsan i vinter med sin widetruck fick den att ta drygt 5 LITER milen men dock dåligt före.... Alla skotrar är törstiga mer eller mindre