Polaris switchback 700 på blocket för 37000 i Malmö VARNING!!! + ny skoter

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
41
48
Burträsk / Storuman
Ingen som kan ringa och höra? Skulle vart kul att veta :p
Jag ringde precis.
Han sa att han hade fått 2 "hojjar" :hmmmm: i byte mot en pickup jag som trodde att det var en snöskoter och inte en hoj:eek:
Man kunde komma på lördag eller söndag om man ville titta på den och köpa för han var i danmark och jobbade i veckan.
Den skulle tydligen ha kommit från österrike och var en 08:a och hade gått ca 200mil och han hade alla nycklar och han sa även att den inte var stulen.

Ja det var va han sa iaf.

zalsson

Välkänd medlem
9 mar 2006
1.400
1
38
Gällivare
Alltså han vägra lämna ut vars den fanns... men är i säkert förvar tydligen.
Import och oreggad.
Sen samma sak som för Mullesson han ville ha en samma information om mig ifall jag överhuvudtaget skulle få köpa den. Sa att jag kunde skicka några kompisar som går skola i Malmö vilket är sant... Men då börja han dilla på om jag verkligen var säker på att det var en sånn här skoter jag verkligen ville. slutade med att han sa att JAG skulle ta mig en funderare och att jag skulle höra av mig sen igen om det var intressant.

Edit. skulle ev gå att få se på den dagtid om jag hade pengarna med mig kontant :D

Oskar

Välkänd medlem
20 sept 2005
170
1
6
48
Karlstad
www.boondocker.se
Om inte jag minns helt fel så var det precis likadant ifjol.
Någon i skåne som lurade flera stycken att betala handpenning. Ska finnas en gammal tråd här någonstans om det tror jag.
Garanterat oärligt i alla fall...