Ok,Tackar för svaret ..då kanske jag testar min på vatten då..jag har en 32mmripsaw matta på min.ripsaw mattorna går utav h-vete på vattnet fäster bra och man får bättre ork i maskinen när det går tungt eftersom kammarna är utspridda fullblock mattorna om int skotern ork att få upp dej ur vattnet jag menar vid nära säkning då är det färdigtmed ripsaw mattan som sakt har utspridda kammar så de får fortare upp farten vilken skoter som helst gårpå vattnet bara man vill spelar ej roll vad för skoter bara den går hyfsat fort mattan eller nåt annat som ni oroar er över är inga problem på era maskiner men högre kan destotyngre mer motor kraft behövs 32 är den bästa kamm storleken på vattnet går i alla lägen och över allt hadde 28 på min 500 gjick utan problem vart ju sjukt glad när den gjick hela sträkan 600meter men dagens skotrar testade en f7 i sommras kunde ha skidorna i vattnet och planade den direkt axet är det viktigaste men har man en äldre skoter ska man ha lite fart det gjick att stå på stranden med 500 4meter från vattnet då gick den hur fint som helst älskar att köra på vattnet är som att bli på nytt född
ripsaw mattorna går utav h-vete på vattnet fäster bra och man får bättre ork i maskinen när det går tungt eftersom kammarna är utspridda fullblock mattorna om int skotern ork att få upp dej ur vattnet jag menar vid nära säkning då är det färdigtmed ripsaw mattan som sakt har utspridda kammar så de får fortare upp farten vilken skoter som helst gårpå vattnet bara man vill spelar ej roll vad för skoter bara den går hyfsat fort mattan eller nåt annat som ni oroar er över är inga problem på era maskiner men högre kan destotyngre mer motor kraft behövs 32 är den bästa kamm storleken på vattnet går i alla lägen och över allt hadde 28 på min 500 gjick utan problem vart ju sjukt glad när den gjick hela sträkan 600meter men dagens skotrar testade en f7 i sommras kunde ha skidorna i vattnet och planade den direkt axet är det viktigaste men har man en äldre skoter ska man ha lite fart det gjick att stå på stranden med 500 4meter från vattnet då gick den hur fint som helst älskar att köra på vattnet är som att bli på nytt född
Eller att man lär sej att stycke indela;P. och , är bra tecken att använda, då blir det mycket lättare att läsa.