Hej.
Spontan bytte maskin och gick tillbaka till Polaris efter ett snedsteg över till arctic under några år.
Jag hade viljat fixa lite med variatorerna på denna maskin och jag har lite prylar ligger som jag misstänker att jag skulle kunna använda, iaf något av det och komplettera med resten men köpa ett komplett kit hoppas jag inte ska behövas så här på sensäsongen.
Vad jag har till hands
Är ute efter lite mer respons och mata även på låg/mid jämfört med original.
Skulle pro ride helixen bli en förbättring jämfört med den raka 42an som sitter där idag?
Vore skönt att inte behöva spendera på ett helt kit när jag har grejer hemma redan som kanske skulle funka.
Mvh
Spontan bytte maskin och gick tillbaka till Polaris efter ett snedsteg över till arctic under några år.
Jag hade viljat fixa lite med variatorerna på denna maskin och jag har lite prylar ligger som jag misstänker att jag skulle kunna använda, iaf något av det och komplettera med resten men köpa ett komplett kit hoppas jag inte ska behövas så här på sensäsongen.
Vad jag har till hands
- 56-42-36 Pro Ride helix
- Rak 40 Helix
- Rak 42 Helix
- 10-66 vikter
- 10-70 vikter
- 10-72 vikter
- Venom lime green primär 150-340
- Bikeman Teal primär 140-330
- Svart primär 120-310
- Svart primär 120-320
- Guld primär, osäker på fabrikat
- Vit eller almond primär, osäker på fabrikat och exakt färg
- Polaris svart sekundär 155-222 tror jag
- Polaris blå / svart rand sekundär 123-203
Är ute efter lite mer respons och mata även på låg/mid jämfört med original.
Skulle pro ride helixen bli en förbättring jämfört med den raka 42an som sitter där idag?
Vore skönt att inte behöva spendera på ett helt kit när jag har grejer hemma redan som kanske skulle funka.
Mvh