Haha joo vet många som kör med det snacket, blir alltid lika full i skratt då deras maskiner sen rasarDålig service? Om man pratar med folk ibland så skryts det om att de minsann kört 500mil utan att röra en skruv.
Haha joo vet många som kör med det snacket, blir alltid lika full i skratt då deras maskiner sen rasarDålig service? Om man pratar med folk ibland så skryts det om att de minsann kört 500mil utan att röra en skruv.
Rikigt clean och fin dunkhållare!![]()
Kommer att trä på gummipluttar över bultarna mellan tunneln ovh dunkhållarn som är ca 12-15 mm höga, då kommer jag över kabeltunneln samt får minimalt med nötningsskador på tunneln![]()
Man tackar! Den hade jag beställt sen tidigare från dekaltrim.seRikigt clean och fin dunkhållare!polaris klibban passa perfekt! vart hittade du den?
Den gick bara fint med 2grams vikterna här nere i kustlandetJag har då bytt till 2g vikter nu i mina MTX 68g så idag blire åka kraftledningsgator och kolla hur det fungerar![]()
Har tyvärr inte kollat maxvarv, men i helgen vad jag och pumpade ca 1m++ snö och den tappade ingenting faktiskt vad jag kunde märka, matade på riktigt fint, enda gången den möade ihop var då den kvävdes av täppt utblås och inlopp:heh:Jag monterade 1grams vikterna men då ska jag nog ta prova med 2g vikternahan upplevdes bara lite piggare med 1grams vikterna. Har du haft koll på max varv och om den tappar mycket i mycket djup snö ?
Stämmer bra det! dom monterade det i samma veva som dom gjorde 320 mila servicenÄr det utmab som du köpt kittet från?
Man tackar!De där va nog tamefan de snyggaste dekalkit jag sett till en polaris! Man skulle möjligen inte kunna få en länk till vart du skaffade det!