A Akilles Medlem 4 feb 2006 16 0 1 4 feb 2006 #1 Min polaris indy trail -83 får ingen bensin till cylindrarna. Jag har 2 nya förgasare och har kollat bensin slangarna det kommer bensin till förgasarna men inte upp till cylindrarna. Har någon nått tipps om vad de kan vara?
Min polaris indy trail -83 får ingen bensin till cylindrarna. Jag har 2 nya förgasare och har kollat bensin slangarna det kommer bensin till förgasarna men inte upp till cylindrarna. Har någon nått tipps om vad de kan vara?
R Robbbo Välkänd medlem 22 jan 2006 1.578 0 16 Luleå 4 feb 2006 #2 Bensin pumpen? kopplat rätt allt? blöta stift? prövat hälla i bensin i cylindrarna och se i fall den går i gång? Vad annat? //Robban
Bensin pumpen? kopplat rätt allt? blöta stift? prövat hälla i bensin i cylindrarna och se i fall den går i gång? Vad annat? //Robban
A Akilles Medlem 4 feb 2006 16 0 1 4 feb 2006 #3 har allt som den ska ha för att starta men det går ändå inte allt är kopplat som det ska har hällt i cylindrarna det går inte då heller???
har allt som den ska ha för att starta men det går ändå inte allt är kopplat som det ska har hällt i cylindrarna det går inte då heller???
R Robbbo Välkänd medlem 22 jan 2006 1.578 0 16 Luleå 5 feb 2006 #4 Tänder den då!? Vad har du för bestyckning i gasarna?, kan ju vara så att dem är helt åt h-vete fel inställda bara!?
Tänder den då!? Vad har du för bestyckning i gasarna?, kan ju vara så att dem är helt åt h-vete fel inställda bara!?
A Akilles Medlem 4 feb 2006 16 0 1 7 feb 2006 #6 Problemet löst bytte kolvar bensin pump och slangar. Hela vevhuset va fullt me bensin så att det inte blev något vakumtryck i pumpen.
Problemet löst bytte kolvar bensin pump och slangar. Hela vevhuset va fullt me bensin så att det inte blev något vakumtryck i pumpen.