Projekt Arctic cat M7 -05 141"

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Ett gäng boggiehjul i alu och kanske lyktsköldar också? Annars är den ju jäkligt snygg som den är också, bra jobbat! :thumb:
Boggie hjul i alu kommer bli på tok för dyrt för mig då jag måste ha 8 st à ca 500:- st = 4000:-

Men lyktsköldar är beställda och kommer till veckan, förhoppningsvis tisdag :beer:

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Ett tips Metso är att lacka de boggiehjul du har i mattsvart eller blanksvart. Dvs det gröna.
Det ser faktiskt riktigt bra ut när man gör detta, och tror att det skulle ge din boggie en än mer brutal stil! :)

Så det blev beställning utav lyktsköldar ändå?

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Tack för komentarerna grabbar!!

Kryckan: Jag har ett svart vändhjul så jag behöver ett till, jag vet en på forumet som har ett sådant liggandes men han svarar inte :worried:

kniffmeister

Medlem
1 jan 2000
43
0
6
Boden
Riktigt riktigt fint Metso! Det enda jag är lite osäker på är den gröna färgen...men jag tror det är blixten som luras :) Du får lägga upp bilder när du tagit lite bilder utomhus sen.

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Är riktigt dålig på att uttrycka mig märker jag!
Men har hängt upp mig på de hela tiden. :push:

Nåja, även om fotstegsavsluten är som de är har du sveriges stiligaste m7a! :biggrin1:

PS. Klart som fan den är något, sitter ju bedårande yammi skidor på den ;) Ds.

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
shit metso.

Är grymt imponerad av speciellt tunnelslutet må ja säga. Måste not göra nå radikalet med M8an snart tror jag. Du har ju en hel uppsjö av "fans" ;)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Tack så oerhört mycket grabbar!!
Det är så förbannat skönt att fö höra detta efter all tid och slit i garaget, och de är ju inte vilka som hellst som skänker dessa kommentarer. :amuse: Man blir rörd.. :love:

:humble:

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
En liten bild update..
Släpade ut maskinen och tog nåra idolfoton :)

Gjorde även ett fäste till Boondockern på styrkronan. Vart riktigt nice :)

:peace: