Av vilken anledning skulle de va jobbigt med fjädrande? Skönt tycker jag!Vi har en 2-3mm plåt ovanpå spontat på arbetsbänken och det funkar perfekt, tycker det ska vara jobbigt med gummi som bara fjädrar ?
Gillar när det stumt underlag jag men det är nog en smaksak det med garaget ser väldigt mycket strörre ut nu iaf när det vart lite mindre prylar där och en bänkAv vilken anledning skulle de va jobbigt med fjädrande? Skönt tycker jag!
Ööööh?!hmm. det där der inte alls bra ut det där med nbänken. utför du heta arbeten så får du absolut inte ha spånskiva som underlag.. och om du skall svertsa så måste du göra det ute eller ha en plåtkur..
du får inget på försäkringen om du inte uppfyller kraven.
jag tycker att det är bra att det görs om men, det skall göras ordentligt..
Det är inköpt!Kan ju vara läge att shoppa en rejäl brandsläckare ifall det skulle rackla lite..
Inte dumt att ha faktiskt.
När man är ledig/hemma/helger snitt 8 timmar per dag! Kanske 50 timmar senaste veckan :stupid:Ser fint ut där "Nisse" skönt att ha någonstans att skruva på, spenderas det mycket tid där inne kanske?
nå så tänker nog inte försäkringsbolaget..Ööööh?!
Sen chansen att skiten tar eld. Nja jag kan vinna en miljon på triss också!
Haha och jag vill se det försäkrningsbolag som lyckas indentifiera spånbänken.. =)nå så tänker nog inte försäkringsbolaget..
så tänker inte en seriös människa.
Men snälla du.. Inse, det kommer aldrig hända! Som ja sa innan jag kan vinna en miljon på triss också!du får ju inte ens ha trästomme i garaget när man utför heta arbeten lilla vän
Tips ang förvaring:
Sätt upp konsoller och hyllplan strax under taket. 25 cm mellan hyllplan och tak räcker för att få in banankartonger, som ju är bra att förvara saker i. Med den höjden kan man (oftast) gå under hyllan utan att slå i den med huvudet.
Sätter du upp hyllplan på det viset runt alla väggar så får du väldigt mycket förvaringsyta. Så har jag gjort i mitt garage.