och digital !!:laugh: det sticker ju ut 2st usb-kablar ur börsen
Haha... :beer:Det är för att han inte skall måsta springa iväg på bankomaten varje gång han skall handla skoterdelar.
Du lägger verkligen ner din själ i detta projektet! Roligt, men hur mycket pengar hade du tänkt lägga? Kan tänka mig att alla delar inkl. skotern är en bra bit över en -09as YamahaHaha... :beer:
Sådär. Nu är
DAJ
Digatron
beställt! Blev tyvärr inge NOS denna gång Fick inte tag på någon pump som planerat.
Är väl dags för den slutliga sumeringen.. OBS lite saker komemr väl tillkomma:Du lägger verkligen ner din själ i detta projektet! Roligt, men hur mycket pengar hade du tänkt lägga? Kan tänka mig att alla delar inkl. skotern är en bra bit över en -09as Yamaha
Inte bromsad ännu..Var har du tänkt bromsa den, var har du bromsat tidigare och vad är det för antydningar om bromsa i garaget?
Mvh Andre
Klart man måste sälja innan skärtorsdag om man vill ha betalt, vem betalar bra för en skuren motor?Ska du ha riktigt bra betalt ska du sälja den innan skärtorsdag. Efter påsk sjunker priserna rejält
Jag lägger ut den veckan före påsk och hoppas på det bästaSka du ha riktigt bra betalt ska du sälja den innan skärtorsdag. Efter påsk sjunker priserna rejält
Yepp, varenda öre jag äger går till skotern.. I viss mån heh.Det är egentligen ganska tragiskt vad mycket avundsjuka UNGAR det finns på detta forum.
Yamaha_nisse gör en grym maskin, lev med det. Var glad för hans skull.
Pengar kan alla arbeta sig till sen handlar allt om prioriteringar. Och det verkar ju nästan som att nissen prioriterar skotern :rock:
Keep up the good work!