Skickas den ner till ÖSD med bussgods eller kommer da_loof å hämtar den?
jävligt grymt projekt må jag säga.. men är det mountain max'n ir sxr'n som ska säljas vilken av dom hade fått ett big bore?
ok då förstår jag.. du behöver nog ändå inte big bore på mountain maxen då turbon kommer..SXR ska säljas
Mountain Max fått big-bore
Mountain Max nu big-bore lös
Da-Loof har (snart) numera Big-bore!
ok då förstår jag.. du behöver nog ändå inte big bore på mountain maxen då turbon kommer..
Hänger inte riktigt med.. Vilken skoter ska du bygga turbo på?:hmmmm2:Nope inte det...
Ska få tummen ur o fixa ett nytt plenium nu.. Så jag kan bygga ihop skiten!
Hänger inte riktigt med.. Vilken skoter ska du bygga turbo på?:hmmmm2:
Nu blir jag ännu mera förvirrad:afraid: Ska inte da_loof köpa Mountain max'en?:hmmmm:Mountain max:n.. Står som rubrik för projektet!
SXR:n har inget o göra med något här inne utom att jag posta en bild på mitt nyförvärv!
Den ska bytas / säljas!
Nej nej.. Big bore kitet! :laugh:Nu blir jag ännu mera förvirrad:afraid: Ska inte da_loof köpa Mountain max'en?:hmmmm:
Jaha, haha Trodde det var Mountain Maxen som såldes, därför jag frågade om den skulle skickas med bussgods. Var nämnligen intresserad av vad det kostar att skicka en skoterNej nej.. Big bore kitet! :laugh:
Jag förstår!Jaha, haha Trodde det var Mountain Maxen som såldes, därför jag frågade om den skulle skickas med bussgods. Var nämnligen intresserad av vad det kostar att skicka en skoter
Alltså sxr`en som da_loof ska köpa?Nu står skotern naken o isär skruvad igen ...
Kan vi bara glömma detta?Alltså sxr`en som da_loof ska köpa?
:aetsch:
Som jag fattade det så skulle du köpa MM'en Men nu har jag fått svar att så är inte fallet:laugh: Lycka till med BIG BORE KITTET och Yamaha_Nisse med MM Projektet (som inte skall säljas till da_loof för övrigt)Men shit... Hur svart kan det vara?
*Mountain bygget(som tråden handlar om) är kvar, dock riven motor (igen, fast nu mitt (Da_loof) fel eller pga att jag (Da_loof) ska köpa det nyss monterade 854kitet)
*SXRen ska säljas (INTE till mej (Da_loof) utan till en annan lycklig människa (inte Da_loof)
*854 BBKitet ska säljas (till mej (Da_loof)) om allt klaffar så hämtar jag (Da_loof)det i eftermiddag efter jag (Da_loof)varit i Östersund på möte
LOL älskar att förvirra dessa förvirrade själar ännu mera med mina (Da_loofs) paranteser...