Läs inlägget ovanför bilden ;-)vars köpte du anti stab kittet?
Läs inlägget ovanför bilden ;-)vars köpte du anti stab kittet?
Jo såg lite oroande slitage på railcapsen, inte normalt slitage utan som att någon försökt platta till dom med en hammare. och ja sidorna på dom var mer slitna än undersidan av någon anledningRbanan,
Uppmärksammade du ett ovanligt slitage på rail caps å slides?
Mina var gode slitna på enbart utsidorna. För lite ledkörning.
Btw, Firecat-broms can be done! Powermadd extended brake line med banjo+annat, samt en adapter.
Har bara några timmars justerande av kabelstam kvar.
Firecat-broms med dimmer switch, crossdödare till backen, Powermadd handskydd, Pro Design tether som dödare, Powermadd alublock med 5mm spårryttare på gaswiren.
Hand-/tumvärmare 1-0-2-brytare "vattentät" på sidorna om starthandtaget.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Det kan nog bli precis vad som helt, helt beroende på vad som komma skall, får se vad 14 bjuder på samt vad ÅF kan erbjuda mig.Vad blir det istället? Summit xm?
Inte nöjd med M800?
Kan du rekommendera ett köpa av en M800 eller bör man satsa på något annat?
Vad hade du tänkt för pris på din?
Precis, en bra och billigare lösning. Jag valde anti-stab då det känns bättreatt ha hjul som rullar mot mattan instället för att lita på rail-capsenAngående anti stab-kit så förstår jag saken som att detta problem finns även på de 2013 som inte blivit uppdaterade med andra rail caps. Jag köpte den nya modellen av rail caps som 2013 ska uppdateras med till min 12á av åf för 200kr/paret.
även nytro turbo åkareDet kan nog bli precis vad som helt, helt beroende på vad som komma skall, får se vad 14 bjuder på samt vad ÅF kan erbjuda mig.
Jag har varit sjukt nöjd med M800an, det kan säkert hända att det blir en till. Alla som provat min, tom polarisåkare har varit imponerad.
Med de uppdateringar jag gjort så kan jag bara tala varmt om maskinen och tror inte någon blir besviken.
Är sugen på att prova något annan men det blir svårt då jag inte riktigt kommer överens med de andra märkenas återförsäljare då jag har haft så bra relation med både storfors varv i piteå och BSA här i luleå.
Så om någon månad så får vi se vad som hamnar på operationsbordet i garaget.
Nu har jag inte tänkt sälja den mitt i säsongen då jag oftast kör låångt in i maj, men skäligt pris iaf.
Oj, hade missat din fråga. Fotstegen fungerar riktigt bra, håller ingen snö alls, kan bli lite is mot tunnelväggen men inget som påverkar, riktigt skönt att slippa bry sig om snö på fotstegen och att alltid ha fotfäste.Hur har fotstegen funkat, är sugen på ett par andra fotsteg men hur pass bra håller dom ihop?
Har flera sprickor i orginalen + att dom blivit skålade
Hej! Det slutade med att jag inte svarvade dom nå alls. Jag provmonterade och det blev klockrent. fick nåra mm mellan matta och railcapsens undersida. Fungerar riktigt bra, har inga klapprande ljud längre.Hur mycket svarvade du ner hjulen på anti-stab kitet? Har nämligen köpt ett själv =)
Okej, tack för svar! =) Blir provmontera mina i veckan!Hej! Det slutade med att jag inte svarvade dom nå alls. Jag provmonterade och det blev klockrent. fick nåra mm mellan matta och railcapsens undersida. Fungerar riktigt bra, har inga klapprande ljud längre.
12ans map å 3.5 funkar kanon.Hur har det funkat med tändkilen/ uppdate mappen och vilket bränsle har du åkt?
Har ibland tyvärr bara tillgång till 95 men kilen ligger hemma och väntar, upplever den lite fet i lågregistret nu så en 2,5 kil skulle nog hjälpa?
Svårt att säga utan att veta exakt hur tändkurvan ligger, jag kör 2,5 grader och har inga irriterande boggningar. Har inte haft några oktan varningar men har bara kört på 98 oktan i vinter. Ska du köra på 95 nån gång skulle jag personligen inte gått på högre än 2,5 .så ska man köpa tändkil ska man köpa 2.5 eller 3.5 om man kör 13ns mapp?