är det nån som har prövat köra enduro med en yamaha nytro? eller blir dom för tunga?
P PILy Ny medlem 17 apr 2011 2 0 1 Longyearbyen 17 apr 2011 #101 är det nån som har prövat köra enduro med en yamaha nytro? eller blir dom för tunga?
slednecks Välkänd medlem 14 jan 2007 609 0 16 Skellefteå 5 jun 2011 #102 andrel2 skrev: www.svemo.se 2.1.1 Förare får börja tävla när vederbörande fyllt 16 år. Körkort eller förarbevis erfordras Click to expand... Stämmer dock inte då jag hade juniorlicens i fjol fick jag inte köra i pro stock iaf då var jag tvungen att ha seniorlicens... vet dock ej om dom har ändrat det tills nu (jag fick däremot köra i sport 600 och motion av nån anledning!?)
andrel2 skrev: www.svemo.se 2.1.1 Förare får börja tävla när vederbörande fyllt 16 år. Körkort eller förarbevis erfordras Click to expand... Stämmer dock inte då jag hade juniorlicens i fjol fick jag inte köra i pro stock iaf då var jag tvungen att ha seniorlicens... vet dock ej om dom har ändrat det tills nu (jag fick däremot köra i sport 600 och motion av nån anledning!?)