Prox dyna? passar den?

Moore

Välkänd medlem
25 okt 2005
142
0
6
34
Kalix
henke_440 skrev:
ja nu har jag fixat en bild på skotern min med ny dynan på!:)


ja så här blev det. ska beställa ett plast skydd över kylarslangen i mören.

//henke

FAN VA SNYGGT !
måste ha en sån till min ;) Blev så grymt mkt snyggare !
 

henke_440

Aktiv medlem
20 nov 2005
94
0
6
viksjöfors
jupp! blev mycket snyggare tyckte jag med och mycket bekvämare, ska fixa cross styre och röd låg ruta oxå då blir den bra.:)
 

Xeon

Välkänd medlem
25 okt 2004
216
0
16
läste i nån skoter tidning om nån som moddat en pro-x2 ... bland annat en stålspunnen slang bakanför dynan, vart grymt snyggt motför en vanlig svart slang.. sen håller den säkert bättre om du kör helt utan skydd :)
 

henke_440

Aktiv medlem
20 nov 2005
94
0
6
viksjöfors
jasså, ok. det lät ju snyggt ju, men borde det inte va jobbigt att byta ut en slang där bak då? tänker på kylar vattnet, eller det kanske inte är kylarvatten där bak kvar när skotern har stott ett tag i värme. man kanske ska göra så i stället för att köpa ett plast skydd, kanske till och med billigare och aknske lite mer slit starkt.

jasså Moore, vad kostade ditt styre då? skulle behöva ett ganska snart. snöade 15cm här igår:D
 

Moore

Välkänd medlem
25 okt 2005
142
0
6
34
Kalix
henke_440 skrev:
jasså, ok. det lät ju snyggt ju, men borde det inte va jobbigt att byta ut en slang där bak då? tänker på kylar vattnet, eller det kanske inte är kylarvatten där bak kvar när skotern har stott ett tag i värme. man kanske ska göra så i stället för att köpa ett plast skydd, kanske till och med billigare och aknske lite mer slit starkt.

jasså Moore, vad kostade ditt styre då? skulle behöva ett ganska snart. snöade 15cm här igår:D
Mitt kosta runt 1000:- På crossbolaget.se
 

Mats_

Välkänd medlem
2 jan 2006
400
0
16
Inga större problem att få dit en dyna.
Dock kommer det inte sitta helt perfekt vid tanken