A
AndyLee
Jag tycker det verkar som skoterägare ofta försvarar sitt "märke" in absurdum... Har en RTX och den är rätt nyckfull efter led, den går gärna upp på en skida i kurvor, vet inte om det beror mest på framvagnen eller den extrema (höga) körställningen. Andra minus med min Yamaha är:
*Glapp i HELA framvagnen (ska fixas på garanti)
*tum/handvärme reglagen är inte helt genomtänkta
*borde varit klocka i färddatorn
*placeringen av reflexen på lyftbågen är så knäpp så man fattar inte att det är en japansk skapelse
*boggin (kan vara jag som inte klarar av att justera men jag har provat det mesta)
*Nyckel
*Backen funkar inte klockrent
*Drar inte lika lite som vissa påstår, oftast ca 1,9
*placeringen av "verktygslådan" fan va järndött
Kör ofta ifrån större skotrar efter led men det beror nog mest på att jag är så jävla duktig. Lynx är en väldigt fin skoter men fläktisen känns väl lite 1900-tal? Om jag skulle köpa skoter idag så skulle jag köpa samma trots bristerna. Mycket glädje per krona!
*Glapp i HELA framvagnen (ska fixas på garanti)
*tum/handvärme reglagen är inte helt genomtänkta
*borde varit klocka i färddatorn
*placeringen av reflexen på lyftbågen är så knäpp så man fattar inte att det är en japansk skapelse
*boggin (kan vara jag som inte klarar av att justera men jag har provat det mesta)
*Nyckel
*Backen funkar inte klockrent
*Drar inte lika lite som vissa påstår, oftast ca 1,9
*placeringen av "verktygslådan" fan va järndött
Kör ofta ifrån större skotrar efter led men det beror nog mest på att jag är så jävla duktig. Lynx är en väldigt fin skoter men fläktisen känns väl lite 1900-tal? Om jag skulle köpa skoter idag så skulle jag köpa samma trots bristerna. Mycket glädje per krona!