B bowseer Aktiv medlem 8 nov 2006 66 0 6 härnösand 25 jan 2007 #1 hej har en lynx rave 670 -97'a, nu när ja va ute på premiär turen märkte jag att den dog på full gas kan det vara skit i förgasarn tro? för den gick hur bra som hällst när ja ställde den i våras. tack på förhand.
hej har en lynx rave 670 -97'a, nu när ja va ute på premiär turen märkte jag att den dog på full gas kan det vara skit i förgasarn tro? för den gick hur bra som hällst när ja ställde den i våras. tack på förhand.
I ilves Välkänd medlem 7 nov 2006 764 0 16 25 jan 2007 #2 Sv: dör på full gas? mest troligt så har du skit eller avlagringar från bensinen i förgasarna.en ordentlig rengöring borde gör susen.
Sv: dör på full gas? mest troligt så har du skit eller avlagringar från bensinen i förgasarna.en ordentlig rengöring borde gör susen.
B bowseer Aktiv medlem 8 nov 2006 66 0 6 härnösand 25 jan 2007 #3 Sv: dör på full gas? ilves skrev: mest troligt så har du skit eller avlagringar från bensinen i förgasarna.en ordentlig rengöring borde gör susen. Click to expand... okey jag får ta o kolla de då nått annat förslag?
Sv: dör på full gas? ilves skrev: mest troligt så har du skit eller avlagringar från bensinen i förgasarna.en ordentlig rengöring borde gör susen. Click to expand... okey jag får ta o kolla de då nått annat förslag?